Tu podaj tekst alternatywny

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » DO POPRAWY // NASZA GALERIA POMYSŁÓW » AWARIA WINDY 12B

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Awaria windy 12B

  
OskarSm
16.09.2014 09:02:36
poziom 2

Grupa: Administrator 

Numer klatki: 12B

Posty: 73 #1942484
Od: 2013-3-28
Sprawa ostatnich usterek windy w klatce 12B.
Od 28 lipca winda nie działała już trzykrotnie (jednodniowe awarie). Teraz od weekendu mam czwarty raz tym razem widzę, że na dłużej. Czy wiadomo może co jest przyczyną tych awarii?

Dziwi mnie to o tyle, że w ciągu ostatnich lat awarii tej akurat windy się praktycznie nie zdarzały, a nawet jeśli to były to co najwyżej przepalone żarówkiwesoły
  
minionka
16.09.2014 10:07:43
Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #1942566
Od: 2014-2-18
    OskarSm pisze:

    Sprawa ostatnich usterek windy w klatce 12B.
    Od 28 lipca winda nie działała już trzykrotnie (jednodniowe awarie). Teraz od weekendu mam czwarty raz tym razem widzę, że na dłużej. Czy wiadomo może co jest przyczyną tych awarii?

    Dziwi mnie to o tyle, że w ciągu ostatnich lat awarii tej akurat windy się praktycznie nie zdarzały, a nawet jeśli to były to co najwyżej przepalone żarówkiwesoły


Obawiam się, że minęły 3 lata po gwarancji i tak jak to bywa z innymi sprzętami AGD winda również odmówiła współpracy... ;(

Jest to o tyle irytujące, że matki z dziećmi (i wózkami) są ograniczone z wyjściem na świeże powietrze. Bo jak tu znieść wózek z 3 czy 5 piętra razem z dzieckiem??

Brak informacji o terminie usterki też nie napawa optymizmem... Może zarządca ma jakieś pocieszające informacje??
  
MH
16.09.2014 20:12:52
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Numer klatki: 12B

Posty: 63 #1943152
Od: 2013-3-29


Ilość edycji wpisu: 3
Dzisiaj skontaktowałem się z firmą Schindler Polska - tam okazało się, że znają sprawę. Jednakże oni tylko przysłali mechanika dyżurnego po zgłoszeniu na infolinię. Okazało się, że sprawa jest poważniejsza, więc przekazali zlecenie do oddziału w Poznaniu.
Zadzwoniłem więc do Schindler Poznań z pytaniem o termin realizacji. Tam okazało się, że usunięcie to nie problem, ale dopiero po akceptacji kosztów przez Zarządcę (z tego co się dowiedziałem zostały już zaakceptowane). Sam kosztorys przesłany był dopiero dziś.
Żona dzwoniła do Pana Filipa, aby to potwierdzić i spytać skąd to opóźnienie. Pan Filip stwierdził, że dopiero dzisiaj od Schindlera dowiedział się o awarii. Wcześniej nikt z mieszkańców go nie poinformował. Obchód Zarządcy po obiekcie (odbywa się tylko raz w tygodniu), jeszcze się nie odbył. Pan Filip jednocześnie poprosił, aby wszystkie awarie zgłaszać zawsze do niego.
  
MH
27.09.2014 14:15:37
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Numer klatki: 12B

Posty: 63 #1951631
Od: 2013-3-29
Temat na szczęście już się zdezaktualizował. Dodam jednak, że udało nam się porozmawiać z serwisantami winny o przyczynach awarii. Usterka był spowodowana zalaniem jednego z elementów elektronicznych znajdujących się w szybie. Sugerują, że powodem była woda kapiąca przez szczelinę przy drzwiach. Usterka powstawała przez jakiś czas. Albo więc toś wylał coś do szybu, albo firma sprzątająca przesadza z ilością wody przy myciu paneli...
  
Marcin
27.07.2015 18:18:13
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #2149364
Od: 2015-7-27
Witam, chciałbym podnieść temat zmiany firmy serwisującej nasze windy. Osobiście uważałem, że zmiana serwisu na "Pana Zenka", który przyjdzie z młotkiem wyjdzie nam bokiem. Długo nie trzeba było czekać !! Proszę o Waszą opinię w tej sprawie, gdyż chodzenie po schodach nikomu się chyba nie uśmiecha diabeł
  
minionka
27.07.2015 19:38:03
Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #2149395
Od: 2014-2-18
Dla mnie ciekawszą kwestią jest fakt, że winda popsuła się z powodu opadów deszczu... Nie rozumiem co ma padający deszcz do sprawnego działania windy. Rozumiem zalania spowodowane przez nadmierne wylewanie wody przy myciu windy i klatki schodowej przez p. sprzątaczkę ( swoją drogą ciekawe czy w tym przypadku, my mieszkańcy również ponosimy koszt takiego serwisu, czy firma sprzątająca pokryła koszty z OC).
  
Marcin
28.07.2015 13:13:30
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #2149807
Od: 2015-7-27
Z tego co mi wiadomo to awaria windy związana jest z zalaniem przez opady deszczu. Najgorsze jest jednak to, że firma która zajmuje sie teraz naszymi windami nie posiada odpowiednich narzędzi do naprawy windy. To poprostu jest jakaś kpina !!! diabeł
  
MH
28.07.2015 13:33:55
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Numer klatki: 12B

Posty: 63 #2149822
Od: 2013-3-29
Firmę wybraliśmy wspólnie w drodze uchwały. Była na ten temat dyskusja na zebraniu i było też głosowanie, więc nie wiem o co teraz kruszyć kopię. RW Lift jest dość znana w Poznaniu. Znam dwie wspólnoty, które wcześniej niż my miały podpisaną z nimi umowę (też na Shindlera) i nie narzekają). Co do faktycznej jakości uslug się nie wypowiem, ale z Shindlerem dużo lepiej nie było. Zrdarzało się, że przyjeżdżali po kilka razy, często zostawiając widnę tak jak ją zastali. Do tego byli dwa razy drożsi.
  
Marcin
28.07.2015 14:41:20
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #2149851
Od: 2015-7-27
Wydaje mi sie, że takie urządzenie jak winda to cos bardziej skomplikowanego niż młynek do kawy czy rower, wiec od żadnej firmy nie oczekujmy naprawy w tym samym dniu za każdym razem. Niemniej jednak jak firma RWlift chce dbać o nasze windy jeśli brakuje im narzędzi do ich naprawy ?
  
MH
28.07.2015 15:25:43
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Numer klatki: 12B

Posty: 63 #2149878
Od: 2013-3-29
Dla porządku o jakiej windzie mówimy? Wątek był o klatce B i tutaj dwa razy był wzywany RW Lift i w obu wypadkach dość szybko się z tym uporali. Poza tym o jakich narzędziach mówimy? Może chodzi o dostęp do części serwisowych?

Bardziej jednak od sprawy serwisowowania dziwi mnie, że urządzenia nie są zabezpieczone przed wodą. Zakładam, że urządzenie dźwigowe znajduje się na dachu i tym samym z założenia powinno być zabudowane w sposób ograniczający oddziaływanie sił natury. Może jest to jakaś wada konstrukcyjna?
  
Marcin
28.07.2015 20:17:49
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #2150041
Od: 2015-7-27
Mnie natomiast dziwi fakt, że woda ma możliwość dostać się do szybu windy podczas ulewy. Sądzę, że tutaj leży problem. Winda i jej mechanizmy pewnie nie są projektowane do działania w wodzie i pod jej wplywem.
  
minionka
28.07.2015 20:57:13
Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #2150070
Od: 2014-2-18
A co na ten temat ma do powiedzenia administrator budynku??
  
Marcin
29.07.2015 00:02:24
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #2150194
Od: 2015-7-27
Heh, dobre pytanie ...
  
OskarSm
17.08.2015 21:34:51
poziom 2

Grupa: Administrator 

Numer klatki: 12B

Posty: 73 #2159789
Od: 2013-3-28
Temat na pewno zostanie poruszony na zebraniu, na które mam nadzieje następnym razem przyjdzie więcej osób niż na poprzednim i takie dyskusje, "Kto wybrał Pana Zenka" nie będą musiały padaćoczko

Firma Shindler nie ma najlepszej opinii mimo faktu, że są producentami, a mam bliskiego znajomego który tam pracował i wiem z pierwszej ręki jak działa tam serwis... nie polecam! Ceny zawyżone, naprawy z kosmos, jakość naprawy też pozostawiała wiele do życzenia.

Też dziwi mnie problem zalewania windy. Tak jak pierwsze zalanie przez sprzątanie jest dla mnie zrozumiałe to nowe zalanie przez opady już mnie trochę dziwi. Tym bardziej, że w wielkie powodzie jest ok.




Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » DO POPRAWY // NASZA GALERIA POMYSŁÓW » AWARIA WINDY 12B

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny