Awaria windy 12B
Dzisiaj skontaktowałem się z firmą Schindler Polska - tam okazało się, że znają sprawę. Jednakże oni tylko przysłali mechanika dyżurnego po zgłoszeniu na infolinię. Okazało się, że sprawa jest poważniejsza, więc przekazali zlecenie do oddziału w Poznaniu.
Zadzwoniłem więc do Schindler Poznań z pytaniem o termin realizacji. Tam okazało się, że usunięcie to nie problem, ale dopiero po akceptacji kosztów przez Zarządcę (z tego co się dowiedziałem zostały już zaakceptowane). Sam kosztorys przesłany był dopiero dziś.
Żona dzwoniła do Pana Filipa, aby to potwierdzić i spytać skąd to opóźnienie. Pan Filip stwierdził, że dopiero dzisiaj od Schindlera dowiedział się o awarii. Wcześniej nikt z mieszkańców go nie poinformował. Obchód Zarządcy po obiekcie (odbywa się tylko raz w tygodniu), jeszcze się nie odbył. Pan Filip jednocześnie poprosił, aby wszystkie awarie zgłaszać zawsze do niego.


  PRZEJDŹ NA FORUM